Saturday 12 March 2011

aku tak tahu apa sebenarnya dalam kepala aku nie...aq tak pasti akan perasaan aku sendiri..knapa???knapa peristiwa ini berulang. knapa agaknya....kepala nie dah sarat dan tension dengan segala-galanya. kenapa dalam episod persahabatan aku pasti ada masalah. aku sedih..sedih coz dyer kwan aq. tapi skarang aku rasa macam aq dah tak kenal lagi dah dengan dyer. kadang-kadang kami macam bukan seperti kawan..its like im akward to talk to her. its like she is stranger in my life. i know it also my fault to be moody all the time. i dont blame you. i just blame my self that im not matured enough to think wisely to solve our prob. but i know you have always by my side and always be patient with me..i think im the one to be blame. im sorry..trully sorry.biane...

No comments:

Post a Comment